Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 24 april 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

De kamers zijn erg goed hier. De schoonmaak zou iets beter kunnen, ze hebben te weinig tijd om het goed te doen. Het activiteiten aanbod is hier enorm. Allemaal leuke dingen organiseren ze hier. Het eten is hier goed, Iedereen is bijzonder aardig hier. Ze doen wat ze beloven, luisteren goed naar je en je wordt hier respectvol behandeld. Ik kan hier ales blijven doen zoals ik dat wil en dat is fijn.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.