WZH Schoorwijck

Zaagmolenstraat 96 2265 WZ Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 13 december 2018 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers zijn altijd lief voor mij. Ik ben tevreden, echt met allemaal. De medewerkers doen alles wat ze voor mij moeten doen. Ze hebben aandacht voor mijn lichamelijke conditie. Ze houden bijvoorbeeld mijn huid goed in de gaten en smeren deze 2 maal per dag in. Mijn kousen worden altijd op tijd aan- en uitgetrokken. Het is maar een heel enkele keer dat ze wat eerder of later komen, maar ze proberen zich zo goed mogelijk aan de tijd te houden. Bij de medicijnuitgifte worden nooit fouten gemaakt en ze komen deze ook altijd op tijd brengen. En als het een keer niet zo is, dan is dat omdat er zich een calamiteit heeft voorgedaan, maar vergeten doen ze mij nooit. In het begin, toen er nog veel personeel was, was er meer tijd om eens aandacht aan mij te besteden en was er meer tijd voor een praatje. Maar nu er minder personeel is, zijn ze drukker en komt het maar zelden voor dat ze nog even bij mij komen zitten. Maar als ik ergens mee zit, wordt er wel naar mij geluisterd. En als ik aan ze vraag of ze iets voor mij willen doen, dan zijn ze altijd bereid mij te helpen. De beloften die ze mij doen komen ze na, ook al duurt het soms wel even eer ze het voor mij kunnen doen. Alle andersoortige afspraken worden genoteerd en deze worden ook nagekomen. Je kan hier kiezen uit 2 menu's en het eten vind ik op zich niet slecht, maar dat is natuurlijk altijd persoonlijk. Maar soms vind ik het eten moeilijk weg te krijgen. Om een klein voorbeeldje te geven: de aardappelpuree is vaak taai, plakkerig, niet smeuïg genoeg. Ik zou andere mensen het wonen hier wel aan willen bevelen. Ik vind dat de woonruimte die ze je hier bieden voldoende is en dat er aardig personeel werkt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.