Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 6 juli 2017 interview

De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ik word ook regelmatig gebeld. Mijn moeder is in een warm bad terecht gekomen. Er wordt proactief gecommuniceerd met mij. Er worden ook informatie-avonden gehouden. Er wordt moeite gedaan om de mantelzorgers in te lichten over de gang van zaken. De locatie is fantastisch: vlak bij een klein centrum met wat winkels. Dat is op loopafstand. Achterin is een park. Het is een vriendelijke dorpse omgeving. Naar mijn mening is een minpuntje dat jet op de gangen naar rook ruikt. Mijn moeder heeft één kamer. Die is modern en heeft een mooie vloer en leuke gordijnen. Alles ziet er schoon en netjes uit. Het wordt ook goed onderhouden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw compliment(en) en aandachtspunten door aan het team van WZH Schoorwijck.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.