Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 24 april 2017 interview

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam richting mijn schoonzus toe. Ze heeft een contactpersoon voor vragen en krijgt ook altijd antwoord terug. Er is een luisterend oor. De zorg die zij krijgt is prima geregeld. Ze heeft een mooie grote kamer met een mooi uitzicht. De huiskamer is prima, het eten is goed verzorgd. In de huiskamer is een open keuken en daar wordt de maaltijd klaar gemaakt. Elke dag wordt er vers gekookt. Ze krijgt zorg omtrent de steunkousen en het douchen. Dat gaat naar tevredenheid. De afspraken lopen nu goed hieromtrent.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Schoorwijck.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.