Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 25 april 2017 interview

8.2

De verpleging komt graag bij mijn familielid binnen en ze hebben geen van alle problemen met hem. Ze vertellen mij dat hij altijd vrolijk is. Dat vinden wij prettig. Er zijn uitjes van het huis uit en daar gaat hij altijd in mee. Ze hebben activiteiten, zoals zang en Bingo. Dat vind hij heel erg mooi en daar doet hij aan mee. Hij is heel erg vrij in wat hij wil doen. Hij kan gewoon de deur uitgaan. Dat is heel fijn voor hem, want hij wil graag de deur uit. Als hij technische vragen heeft voor de verzorgers, luisteren ze wel, maar de oplossingen komen dan niet zo snel. Dat vindt hij wel jammer. De voorzieningen en de locatie zijn goed. Het ligt dichtbij de sluizen en er is vertier rond de sluis. Je kunt daar gemakkelijk koffiedrinken en er zijn bootjes waar je naar kunt kijken. Ze zijn bezig om er een terras bij te maken, zodat de bewoners naar buiten kunnen en op het terras kunnen zitten. Dat vind mijn familielid wel fijn. Er is een gymnastiekleraar om hem in beweging te houden. Hij vindt dat wel prachtig, maar hij is daar niet echt een deelnemer van. Er is een clubje met bewoners die het eten in de gaten houdt en daar wordt ook naar geluisterd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.