Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 14 januari 2020 interview

7.0

De verpleging van mijn vader kan in mijn ogen beter. Zo zou er meer tijd en aandacht voor hem kunnen zijn. Ook zou ik wat meer medische kennis over ouderen willen zien bij de verzorgenden. In mijn ogen is er op de afdeling van mijn vader niet altijd iemand aanwezig die een goede medische kennis heeft. Zo had naar mijn mening zijn urinewegontsteking eerder opgemerkt en aangepakt kunnen worden en wordt er bij de overdracht wel eens wat vergeten. Ik denk dat dat te maken heeft met het aantal beschikbare uren. Het personeel in het restaurant en bij de receptie kent iedereen bij naam en maakt vaak een praatje met mijn vader. De accommodatie vind ik goed. Mijn vader heeft een kamer met een bed, keuken en woonkamertje. Die had wel wat groter gekund, maar hij is tevreden. Het restaurant is super. Het is netjes en heeft genoeg zitplaatsen en goede stoelen. Er zijn veel activiteiten, zoals zang, spel en borrelmiddagen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.