WZH Schoorwijck

Zaagmolenstraat 96 2265 WZ Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 20 januari 2020 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Er wordt heel veel georganiseerd, mijn moeder hoeft zich niet te vervelen. Ze doet het liefst aan alle activiteiten mee; schilderen, zingen, modeshow, etentjes enzovoort. De verzorgenden komen mijn moeder altijd halen voor de diverse activiteiten, ze wordt overal bij betrokken. Ze nemen haar ook vaak mee om een stukje te gaan wandelen. Ik vind de verzorging goed, want de verzorgenden doen echt hun best. Mijn moeder wordt elke dag gedoucht. Afspraken worden altijd nagekomen. De accommodatie heeft een mooie locatie, vlakbij De Vliet. Op loopafstand is er een winkelcentrum. De verzorgenden nemen haar vaak mee om wat boodschapjes te halen. Mijn moeder heeft een kleine kamer, maar alles is schoon en ze heeft haar eigen kamer met een eigen badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.