WZH Schoorwijck

Zaagmolenstraat 96 2265 WZ Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 20 januari 2020 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Het is een kleinschalige en knusse zorginstelling. Er zijn ongeveer tachtig bewoners en iedereen kent elkaar. Het gebouw is netjes. Achter het gebouw is een parkje, waar weleens wordt gewandeld. Er komt twee keer per week een SRV- wagen voor het gebouw en dan kan mijn vader wat boodschapjes halen. Mijn vader vindt het eten heel erg lekker, er wordt iedere dag vers gekookt. Hij zegt altijd dat hij nog nooit zo goed gegeten heeft. Het personeel is heel erg vriendelijk en er wordt heel veel georganiseerd. Mijn vader doet graag mee met diverse activiteiten. Iedere zaterdag gaat hij klaverjassen, iedere dinsdag doet hij mee aan de bingo en op zondag gaat hij graag naar de muziekmiddag. Dan komt er iemand optreden. De verzorgenden letten heel goed op mijn vader. Ze houden zijn suikergehalte goed in de gaten. Ik ben heel tevreden over deze zorginstelling. Afspraken worden altijd netjes nagekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.