Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 24 april 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het is hier prima. De kamer is natuurlijk kleiner dan je thuis gewent was maar je moet eenmaal wennen hier. De schoonmaak is redelijk, zou beter kunnen. Er wordt hier erg veel georganiseerd. Het eten is hier prima. Afspraken komen ze hier goed na, wat ze beloven doen ze ook. Niet iedereen is even deskundig. Vaak moet je zeggen hoe ze iets moeten doen en de één doet het dan goed en de ander niet. Soms komen ze erg laat douchen en dan moeten de kousen nog aan gedaan worden en dan is het al te laat om beneden te gaan ontbijten, daar zouden ze rekening mee moeten houden. Iedereen is hier bijzonder aardig. Niets is teveel. Luisteren doen ze hier goed. Natuurlijk moet je wennen hier maar in principe kan ik wel mijn leven leiden zoals ik dat zou willen ( met mijn beperkingen ). Ik heb eigenlijk alleen wat moeite met de medebewoners die niet altijd vriendelijk zijn en je commanderen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.