WZH Schoorwijck

uit 236 waarderingen

Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 15 oktober 2021

Het personeel is lief en betrokken. Je krijgt persoonlijke aandacht. Er wordt vers gekookt, je eet in de zaal beneden. De kamers zijn klein maar eigenlijk ben je daar alleen om te rusten of te slapen want er worden vele activiteiten georganiseerd. Het centrum van Leidschendam met de terrasjes zijn dichtbij. Je kan gebruik maken van een rolstoel om je famile mee te nemen naar buiten als het lopen niet meer zo goed gaat.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Hoge Veld - Den Haag

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw waardering met ons te delen. Het is fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Schoorwijck.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.