Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 24 april 2017 interview

9.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben heel tevreden hier, iedereen is zo lief voor me. Ze helpen me altijd met veel aandacht. Ze houden goed in de gaten hoe het met me gaat. Ze komen snel als ik bel en ze nemen altijd eerst contact op via de intercom. Het eten is erg lekker en gevarieerd, er is keuze uit 2 menu's. Ik doe graag mee met de activiteiten, vooral optredens van koren vind ik erg gezellig. Ik ben ook tevreden over mijn kamer, alleen een aparte slaapkamer zou wel fijn zijn. Het wordt allemaal netjes schoongehouden. Ik ben hier heel gelukkig!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Schoorwijck.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.