Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 24 april 2017 interview

8.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben ik zeer tevreden, ik moest wel erg wennen maar nu vind ik het heerlijk. Ik heb een mooie kamer met prachtig uitzicht. Ik heb ontzettend veel waardering voor het personeel, ze werken met hart en ziel en staan altijd voor ons klaar. Ze komen netjes op tijd en nemen altijd de tijd om naar me te luisteren. Wat ik niet prettig vind is dat de liften regelmatig stuk zijn, ik moet dan erg lang wachten voordat ik naar beneden kan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.