Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 24 april 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben tevreden over mijn kamer alleen het naar het balkon toe gaan is heel erg moeilijk. Er zou best een kast bij mogen komen. De schoonmaak is minimaal. Het activiteiten zijn uitstekend, allemaal erg leuk. Het eten is geweldig hier, alles smaakt erg goed.Afspraken komen ze hier prima na, ik heb geen klachten. Iedereen is in mijn ogen deskundig, ze geven mij vertrouwen. Iedereen is hier bijzonder aardig. Luisteren kunnen ze hier prima en je wordt dan ook serieus genomen. Ik voel mij hier thuis vanaf het begin.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.