Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 24 april 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben tevreden over mijn kamer. Ik heb hier een eigen badkamer. Ik ben niet tevreden over de schoonmaak, het ligt niet aan de medewerker maar ze krijgen gewoon te weinig tijd om het goed te doen.Er wordt hier veel georganiseerd. Het eten is heel goed hier, je kunt altijd kiezen uit verschillende componenten. Ze komen hier de afspraken altijd goed na. Als ik bel dan komen ze ook altijd snel. Ik heb het gevoel dat iedereen hier niet deskundig is. Over het algemeen zijn ze allemaal vriendelijk, het ligt ook aan jezelf. Ik kan hier zeggen hoe ik dingen wil en ze zijn ook respectvol. Ze luisteren hier goed naar je en nemen mij dan serieus.Ik vind mijn kwaliteit van leven nog goed hier.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.