Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 24 april 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb een gezellige kamer en een fijne badkamer. Ze maken mijn kamer ook goed schoon. Het activiteiten aanbod is veelzijdig en leuk. Het eten is hier lekker. Afspraken komen ze hier wel na, al moet je wel eens wat langer wachten als je belt ,dan zijn ze ergens bezig. Of ze hier deskundig zijn weet ik niet, maar ik voel mij hier veilig. Iedereen is hier bijzonder aardig en het is hier meestal gezellig. Luisteren kunnen ze hier prima, als het nodig is doen ze alles voor je regelen. Ik kan hier best leven zoals ik dat wil al moeten ze mij wel helpen met veel dingen maar ze doen het dan wel zoals ik dat wil. Ik heb het prima naar mijn zin hier.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Schoorwijck.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.