Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 24 april 2017 interview

• Aandoeningen bij de man - overig

Ik heb een heerlijke grote kamer, alleen de ramen die open kunnen zitten te hoog, ik kan er niet bij. De schoonmaak zou beter kunnen, ze krijgen te weinig tijd om het goed te doen. Jammer dat je teveel moet betalen voor busreisjes maar verder zijn de activiteiten prima. Het eten is kwaliteit technisch prima, maar ik zou graag meer groenten willen. Niet altijd komen ze hier afspraken goed na daar zou wat meer aandacht aan moeten besteden. Soms moet je wel eens lang wachten als ik bel. De meeste zijn wel deskundig hier. Over het algemeen zijn ze hier aardig en als het nodig is dan luisteren ze wel naar je. Je kunt hier best je eigen manier van leven leven , al heb je natuurlijk beperkingen. Je moet het ook wel zelf willen en doen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.