Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 24 april 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb een prachtige kamer hier met een eigen badkamer. De schoonmaak is wel aardig hier, wel minimaal wat ze doen. Er worden hier veel leuke activiteiten georganiseerd. Het eten is hier uitstekend. De medewerkers hier doen wat ze kunnen. Ik heb niets te klagen hier. Ze doen hier alles voor je en ook nog zoals ik dat wil, niets wordt je hier opgelegd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.