Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 24 april 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat ik een prima kamer heb met een mooi uitzicht. 2x per week komen ze mijn kamer schoonmaken. Ik vind dat ze het te snel moeten doen. Ze krijgen te weinig tijd om het goed te doen. Ze organiseren hier allemaal leuke dingen daar is goed over nagedacht. Het eten is de laatste tijd erg goed en je hebt ook fijn veel keuzes. Afspraak is hier echt afspraak. Ik heb het gevoel dat de meeste wel deskundig zijn. Dat jonge spul is nog aan het leren maar het is wel betrouwbaar. en als ze iets niet weten dan gaan ze het wel aan een gediplomeerde vragen. Ze luisteren ook altijd goed mij..De medewerkers zijn altijd aardig en ze behandelen mij hier respectvol. Ik heb hier nog een prima kwaliteit van leven, ik zit nog vol energie.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.