Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 24 april 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat ik hier een fijne kamer heb. De schoonmaak is minimaal. Er wordt hier veel en leuke dingen georganiseerd. Het eten is hier prima, het smaakt mij goed. Afspraken komen ze hier goed na, ze doen wat ze beloven. Als ik bel dan komen ze meestal wel snel. De meeste zijn hier wel deskundig, ik voel mij best veilig hier. Iedereen is hier bijzonder aardig en luisteren goed naar mij. Ze gaan hier respectvol met iedereen om. Gezien de omstandigheden is mijn kwaliteit van leven minimaal, dat ligt niet aan de verzorging maar aan mijn beperkingen. De zorg sluit wel aan bij de manier van leven hoe ik dat graag zie.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.