Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 24 april 2017 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind het een net, gezellig huis. Mijn kamer is wel heel klein, ik kan er bijna geen bezoek ontvangen, dat vind ik jammer. Beneden worden er veel leuke dingen georganiseerd, dit is altijd heel gezellig en we gaan er ook regelmatig op uit, binnenkort naar de bollenstreek, erg leuk. Ik vind het eten hier heerlijk, veel keus en erg gevarieerd. Ook de bediening is prima. De verpleging is goed, ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Wel vind ik dat ze wat meer rekening kunnen houden met persoonlijke wensen. Ik zou graag wat meer medewerking willen bij het verkrijgen van hulpmiddelen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.