Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 4 augustus 2017 interview

7.3

Ik vind het gebouw net en mooi. De kamers zijn iets aan de kleine kant. Het terras is aangelegd aan de buitenkant. Dat vind ik goed. De medewerkers zijn vriendelijk voor mijn moeder. Ik vind dat de medewerkers niet altijd even snel reageren op mijn vragen. Mijn moeder heeft relatief vaak het gevoel dat ze niet wordt gehoord. Ik vind dat ze niet altijd even aandachtig met haar vragen omgaan. Ik vind dat het iets beter kan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.