Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 25 april 2017 interview

7.0

In vergelijking met andere huizen vind ik het lang niet slecht, maar sommige dingen kunnen beter. De verzorgers reageren adequaat als mijn moeder ziek is, maar de afspraken over het toiletbezoek en het naar beneden brengen, worden niet consequent nageleefd. Er zitten echt schatten van medewerkers tussen, maar er zitten ook medewerkers tussen die ik niet aardig en kortaf vind. De stagiaires en invalkrachten moeten beter geïnstrueerd worden. Er moet goed op worden toegezien dat ze de instructies lezen. Het huis is gericht op mensen die minder zorg nodig hebben. Mijn moeder heeft meer zorg nodig, maar voor haar is het ook niet slecht. Er zijn heel veel activiteiten en dat vind ik heel erg leuk. De accommodatie is redelijk nieuw. Ik vind het mooi, omdat het licht, schoon en fris is. De liften zijn wel regelmatig kapot. Dat vind ik wel een puntje waar ze aandacht aan moeten besteden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.