Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 24 april 2017 interview

7.0

Mijn is moeder slechtziend en daardoor knoeit ze sneller. Ik vind dat ze haar vaker schonere kleren aan mogen trekken. Er is onlangs een uitbraak van schurft geweest in het huis. Nu heeft mijn moeder erg veel last van jeuk, ze is nu al een aantal keren onderzocht en het vermoeden blijft dat ze schurft heeft. Ze zijn preventief bezig geweest met van alles en nog wat. Mijn moeder geeft aan dat het al iets beter gaat, maar ze heeft ze nog steeds enorme jeuk. Mijn moeder is een hele bewerkelijke patiënt. Ze heeft een blaaskatheter en als de katheter kapot is dan mag het personeel dat niet vervangen omdat ze er niet bevoegd voor zijn en dan moet ze naar het ziekenhuis, terwijl ze de katheters gewoon in haar kamer heeft liggen. Mijn moeder is hier tevreden, maar het wisselt wel teveel van personeel. Het is te veel hap snap, te weinig personeel en teveel buitenlands personeel. Als ik wat wil bespreken dan nemen ze meteen de tijd. Mijn moeder had een ontsteking in haar enkel waardoor ze niet goed meer kon lopen, ik heb dat besproken, ze zouden er naar kijken, maar heb geen diagnose of behandeling voorgesteld gekregen. In de accommodatie hebben ze een mooie eet- en recreatiezaal. Ze kunnen er zelf brood en beleg halen en drinken pakken. Het schoonmaken van de kamer is niet optimaal.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.