WZH Schoorwijck

Zaagmolenstraat 96 2265 WZ Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 15 juli 2019

Mijn moeder mw. C.P.J. Becks-Tangelder heeft van november 2017 tot 11 april 2019 de dag dat zij overleden is in Schoorwijck gewoond. Het personeel heeft heel goed voor haar gezorgd op allerlei gebied, of dat nu lichamelijk, geestelijk of op het gebied van beter en gezond eten was, een groot compliment!! De manier waarop ik altijd op de hoogte gesteld werd als er iets was, d.m.v. mail of telefoon was heel prettig zodoende wist ik altijd wanneer ik actie moest ondernemen.Persoonlijk heeft het mij een goed en rustig gevoel gegeven al die tijd tot de laatste minuut van haar leven, maar ook de dagen nadat ze overleden was  en nog op haar eigen kamer kon blijven tot de crematie, dit was fantastisch.Verder een heel groot compliment voor al het personeel die ons de mogelijkheid hebben gegeven om de laatste dagen dag en nacht bij mijn moeder te kunnen zijn , zoals mijn man die 's nachts bij haar sliep, wij als familie die elkaar steeds aflosten en het personeel van het restaurant die iedere dag weer voor ons een tafel gereserveerd hadden voor de lunch en het avondeten en goed voor ons zorgden Fantastisch groot compliment! Al met al een geweldig team met elkaar op verschillende disciplines. Rest mij nog te vertellen dat het heel bijzonder was om na 1 maand na het overlijden gebeld te worden door de verpleging met de vraag hoe het nu met ons als familie gaat,Wat een bijzonder warm gevoel geeft dat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.