Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 15 januari 2020 interview

Mijn oma wordt hier heel blij van. Zij is echt tevreden en als zij dat is, dan ben ik dat ook. Ik hoor vaak nare verhalen over zorginstellingen, maar ik heb hier nog niks naars meegemaakt. De verzorging gaat heel liefdevol. De verzorgenden maken altijd even tijd voor een praatje. Als ze merken dat mijn oma ziek is, dan bellen ze ons direct of ze bellen zelf de dokter. Ik geef een zeven voor de kwaliteit van leven, want zodra er meer aan de hand is dan bijvoorbeeld een griepje, dan wordt ze tijdelijk ergens anders geplaatst. Dat komt doordat ze dat hier niet aankunnen. Ik zou dat graag anders willen zien. Het huis zelf vind ik prima, maar het zou fijn zijn als ze iets zwaardere medische zorg zouden kunnen verlenen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.