Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 25 april 2017 interview

8.2

Sommige medewerkers zijn erg dwingend en daar kan mijn schoonmoeder niet tegen. Ze zijn wel kundig. Dat vind ik fijn. Ze komen de afspraken na. Als ik wat aangeef, komt het goed door. Ik vind dat ze goed naar onze wensen luisteren. De omgeving is groen. Het gebouw is belicht. Mijn schoonmoeder heeft veel privacy. Er is genoeg te doen aan activiteiten. Van bloemschikken, koekjes bakken, schilderen tot aan uitjes. Voor elk wat wils.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.