Waardering van WZH Transvaal - Den Haag op 2 december 2019 interview

7.7

De accommodatie is prima, ook mijn kamer is mooi. Ik ben daar zeer tevreden over. Er zijn hier in huis voldoende voorzieningen. De schoonmaak is in orde; alles ziet er fris en netjes uit. Het eten is lekker. Er wordt in de huiskamer gekookt en alles is altijd vers. Er wordt altijd naar mij geluisterd. Als er iets is, dan vraag ik het gewoon en dan krijg ik goed en duidelijk antwoord. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. De tijdstippen waarop het personeel komt, zijn nogal eens verschillend. Natuurlijk hebben ze het heel druk en dat moet je gewoon accepteren. De bereikbaarheid is prima, maar als ik bel, dan kan het soms wel even duren. De kwaliteit van leven past bij mij. De verpleging is deskundig. Ze regelen mijn medicatie en dat gaat perfect. De omgang met de medewerkers is heel fijn en ik krijg voldoende aandacht. Ik heb het hier geweldig naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Transvaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.