Waardering van WZH Transvaal - Den Haag op 25 april 2017 interview

8.2

De afspraken die gemaakt worden, gaan soms op het laatste moment niet door. Ze zouden even een telefoontje kunnen geven of een email sturen. Ik heb wel een goede band met de vaste medewerkers. De verzorgers zouden af en toe even een rondje moeten maken om te kijken hoe het met de mensen gaat, maar als ik daar ben zie ik dat ze niet langskomen. Soms kijk ik in de kledingkast van mijn moeder en dan zie ik weinig washandjes. Het wordt wel aangevuld, maar niet altijd. Ik moet het soms aanvragen. Er stonden buiten drie bomen, maar die hebben ze weggezaagd en daardoor heeft mijn moeder nu een beter uitzicht en komt er meer daglicht naar binnen. Daar is ze heel blij mee.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Transvaal - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Transvaal. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562900 of transvaal@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Transvaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.