Waardering van WZH Transvaal - Den Haag op 2 december 2019 interview

De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. Het personeel komt op tijd om mij te helpen. Ik krijg veel hulp van hen en dat is heel prettig. Ze zijn altijd bereikbaar. De kwaliteit van leven past bij mij. Het is echt net of je hier thuis bent. De verpleging is uitstekend en de omgang met het personeel is heel vriendelijk. De accommodatie is in orde. Ook mijn kamer is mooi. Alles ziet er fris en schoon uit. Het eten is lekker. Er zijn wat mij betreft voldoende voorzieningen in dit gebouw. Er wordt naar mij geluisterd en als er iets geregeld moet worden, dan wordt het gedaan. Ook is er regelmatig tijd voor een praatje en dat is heel fijn. Er zijn hier veel activiteiten en daar doe ik graag aan mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Transvaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.