Waardering van WZH Transvaal - Den Haag op 2 december 2019 interview

De kwaliteit van leven past bij mij. Ik heb het hier prima naar mijn zin en de zorg sluit goed bij mij aan. Er wordt altijd naar mij geluisterd en als er iets kapot is, of ik moet ergens naar toe, dan wordt het voor mij geregeld. De accommodatie is in orde. Er zijn veel voorzieningen hier in huis. Er is een fysiotherapeut en een arts, dus dat is heel prettig. Ik maak 2 x per week gebruik van de fysiotherapie. Alles ziet er fris en schoon uit. Het eten wordt goed verzorgd en het is heel lekker. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. Het personeel komt op tijd. In de ochtend ben ik vaak binnen een uur klaar. Dat is heel fijn, want dan kan ik naar beneden om koffie te gaan drinken. De verpleging is deskundig. De omgang met de medewerkers is prettig; ze zijn heel vriendelijk en ik krijg de aandacht die ik nodig heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Transvaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.