Waardering van WZH Transvaal - Den Haag op 25 april 2017 interview

7.7

De medewerkers komen altijd hun afspraken na. Ze vergeten het niet. Ik hoef zelf er niet achteraan te gaan en dat vind ik fijn. Mijn moeder is niet zo hulp behoeftig. Ze is niet echt afhankelijk van de verzorgende. Ze wordt wel geholpen met haar eten en met haar medicijnen. Ik heb er vertrouwen in, dat als mijn moeder meer hulp en zorg nodig zou hebben, dat ze haar goed verzorgen. Ik vind dat de medewerkers haar voldoende aandacht geven. Als ik op onregelmatige tijden bij haar op bezoek ben, zie ik dat ze nooit alleen zit. Er is altijd een medewerker bij en dat vind ik heel fijn. Ik hoor ze lachen en grappen maken. Dat geeft mij een goed gevoel. Als wij wat opmerken, staan ze open om een gesprek aan te gaan. Ook maken ze tijd om onze wensen en opmerkingen te realiseren. Ik vind het heel prettig dat er live en persoonlijk wordt gekookt. Mijn moeder kan ook meehelpen met eten bereiden. Dat vindt ze ook fijn. Het gebouw is mooi, groot en goed ingericht. Er zijn dansruimtes en feestruimtes voor activiteiten. Ik zou het fijn vinden als mijn moeder meer en vaker uitstapjes kon maken. Nu gebeurt het bijna nooit dat ze naar buiten gebracht wordt. Dat vind ik jammer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Transvaal - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Transvaal. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562900 of transvaal@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Transvaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.