Waardering van WZH Transvaal - Den Haag op 2 december 2019 interview

De omgang met de medewerkers is heel fijn. Ze zijn behulpzaam en doen heel veel voor mij. Ik krijg voldoende aandacht. De verpleging is deskundig. Ze zorgen voor mijn medicatie en houden mij goed in de gaten. Dat waardeer ik heel erg. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. Men is op tijd en als het druk is, dan komen ze zeggen dat het een kwartier later wordt. De bereikbaarheid is prima. Als ik bel, dan komt men direct. Er wordt ook goed naar mij geluisterd en als ik b.v. naar fysiotherapie moet, dan wordt het geregeld. Ik hoef maar iets te vragen en het wordt voor mij gedaan. Ook is er regelmatig tijd voor een praatje en dat is heel prettig. De kwaliteit van leven past bij mij. Wel mis ik mijn vrouw. Ik zou graag hier samen willen wonen. De accommodatie is in orde. Alles ziet er fris en schoon uit. Er zijn hier genoeg voorzieningen en alles is toegankelijk. Het eten is heerlijk. Meestal wordt er Surinaams gekookt. Ik neem mijn petje af voor het personeel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Transvaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.