Waardering van WZH Transvaal - Den Haag op 24 april 2017 interview

7.5

De omgeving waar mijn moeder woont is mooi. Ze heeft een grote kamer met een eigen badkamer met toilet. Het wordt ook goed schoongemaakt. In het zorgleefplan zijn afspraken opgenomen omtrent de verzorging. Elk half jaar wordt er contact gezocht om het zorgleefplan weer even door te nemen of er veranderingen zijn. Bij iedere calamiteit wordt sowieso contact opgenomen. Met de vaste medewerkers is de omgang goed, zij zijn echt bekenden voor mijn moeder en bij invalkrachten gaat het ook wel goed, maar deze mensen zijn dan niet bekend bij haar. Als er vragen zijn kan ik ze stellen aan de verpleging en krijg ik antwoord. Hebben zij vragen dan word ik gebeld.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Transvaal - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Transvaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Transvaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.