Waardering van WZH Transvaal - Den Haag op 24 april 2017 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De vaste krachten doen het wel goed qua verpleging, maar bij de flexwerkers is dat minder. Ze hebben het vreselijk druk, er is tekort aan personeel. Ze doen hun best. Als ik wat vraag, krijg ik antwoord en eventueel mag ik de dokter spreken of het hoofd van de afdeling. Het is heel goed dat die mogelijkheid er is. Het gebouw is vrij nieuw. Het personeel kookt 's avonds, maar niet iedereen is daar even handig in.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Transvaal - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Transvaal. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562900 of transvaal@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Transvaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.