Waardering van WZH Transvaal - Den Haag op 25 april 2017 interview

8.2

De verzorging is hier prima. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Er wordt hier dagelijks vers gekookt. Dat is heerlijk. We eten samen in de woonkamer op de etage. Mijn kamer is mooi ruim en wordt dagelijks schoongehouden. Ik heb een prachtig uitzicht vanuit mijn kamer. Dat is fijn. Er zijn niet veel activiteiten, waar ik aan mee kan doen. Dat vind ik jammer. Ik ben tevreden over de geboden zorg.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Transvaal - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Transvaal. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562900 of transvaal@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Transvaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.