Waardering van WZH Transvaal - Den Haag op 24 april 2017 interview

8.2

Er zijn te veel personele wisselingen. Een vaste medewerker kent mijn moeder en mijn moeder heeft daar een band mee opgebouwd. Dan gaat die medewerker weg en komt er weer een nieuwe. Het vertrouwde gevoel gaat weg. Als ik bel dan word ik meteen te woord gestaan. Er wordt goed naar mij geluisterd. Het huis is nieuw en alles is goed geregeld. Er is een eigen huiskamer en mijn moeder zit daar dagelijks. Ze heeft echt het gevoel dat dit haar thuis nu is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Transvaal - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Transvaal. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562900 of transvaal@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Transvaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.