Waardering van WZH Transvaal - Den Haag op 28 juni 2017 interview

Het is een mooi gebouw en alles is nieuw. Mijn vader heeft een mooie grote kamer, met een grote eigen badkamer en toilet. In het begin was ik niet zo tevreden over de verpleging, maar na veel goede gesprekken met iedereen is het vanaf toen langzaam beter gegaan en nu is het uitstekend. De verzorging is prima daar ben ik zeer tevreden over. Ik kan overal voor terecht daar heb ik geen klachten over. De medewerkers zijn er altijd voor mij. Ik heb goede contacten met de rayonmanager. De afspraken verlopen allemaal goed, die worden allemaal keurig netjes nagekomen. Iedere dag is er wel iets leuks te doen waar mijn vader aan meedoet. Hij luistert vaak naar muziek als er een bandje komt optreden. Ook met de feestdagen wordt er iets gezelligs georganiseerd. Mijn vader en de rest van de familie zijn erg tevreden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Transvaal - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Transvaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Transvaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.