Waardering van WZH Transvaal - Den Haag op 25 april 2017 interview

7.8

Het is een mooie kamer. Alleen zou ik graag een kijkgaatje willen hebben in de deur. Dan kan ik zien wie er voor de deur staat. Er is wel eens aangeklopt in de avond. Toen durfde ik de deur niet open te doen. Ze zeggen dat ik niet open moet doen. Dan moet ik bellen met de zorg. Ze luisteren naar me en doen er ook iets mee. Zo heb ik gevraagd of ze mijn gordijnen willen wassen, dat gaan ze nu doen. Ik vind dat ze vriendelijk en behulpzaam zijn. Elke dag helpen ze me met de steunkousen, altijd rond dezelfde tijd. Ze zijn met weinig medewerkers, dan gebeurd het wel eens dat ik even moet wachten. Maar het duurt nooit erg lang. Ze doen hun best. Ook houden ze mijn gezondheid goed in de gaten. Als het nodig is komt er een arts.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Transvaal - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Transvaal. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562900 of transvaal@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Transvaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.