Waardering van WZH Transvaal - Den Haag op 25 april 2017 interview

6.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik woon hier al heel lang, ik heb het naar mijn zin hier. De meeste zusters zijn vriendelijk en behulpzaam. Het gaat helaas wel eens mis met de medicatie, die krijg ik dan niet op tijd of het wordt vergeten. Ook hebben ze niet altijd de tijd om naar me te luisteren. Ik ben heel blij met mijn woning, het is zonnig en groot en ik heb een mooie badkamer. De schoonmaak is ook prima. Het eten is meestal wel lekker, maar ik zou het fijn vinden als we een vaste kok zouden hebben.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Transvaal - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Transvaal. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562900 of transvaal@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Transvaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.