Waardering van WZH Transvaal - Den Haag op 25 april 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik zou "Transvaal" zeker aanbevelen en dat heb ik ook al gedaan. En wel om de vriendelijkheid van het personeel en het enthousiasme wat ze uitstralen. Als ik hoor hoe ze tegen mijn vader praten, dan geeft mij dat een fijn gevoel. Het is een open sfeer in "Transvaal," daardoor is er levendigheid in "Transfaal." Ook aan eten wordt aandacht besteed, er wordt niet altijd hetzelfde gegeten. Er worden regelmatig activiteiten met de bewoners gedaan, ook dit geeft een soort gezelligheid. De medewerkers werken ook mee om bijvoorbeeld van een verjaardag, een leuke dag te maken en betrekken alle bewoners erbij. En daarom is het hier een goede plek om te zitten. Al het goeds wat ze hier doen komt mijn vader ten goede. De informatievoorziening naar mij toe is prima. Ik word gebeld als er iets is en verder is er mail contact. Als ik met iemand spreken wil dan wordt er een afspraak gemaakt en dan nemen ze ook de tijd voor mij. Afspraken die wij maken worden nagekomen. Het personeel spreekt mij daarna nog eens aan of alles naar wens is. En geven mij ook advies bij wie ik bijvoorbeeld terecht kan met mijn vragen. En als ik voorzieningen wil regelen voor mij vader, geven zij ook aan bij wie daarvoor terecht kan en regelen gelijk een afspraak voor mij.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Transvaal - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Transvaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Transvaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.