Waardering van WZH Transvaal - Den Haag op 25 april 2017 interview

5.7

Soms zijn de medicijnen niet op tijd. Dan moet ik het vragen. Ik moet ze tijdens het eten innemen. Nu gaan we vragen of ik ze in eigen beheer mag hebben. De kamer is goed, maar de schoonmaak is matig. Er wordt vaak gezegd dat ik even moet wachten. Ze hebben het te druk en hebben veel mensen te verzorgen. Ook is er een te kort aan personeel.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Transvaal - Den Haag

Dank voor uw waardering. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg en dat u zich thuis voelt bij ons. Mocht dit niet het geval zijn, zoeken wij graag samen naar een oplossing. WZH hecht veel waarde aan een zorgvuldige klachtenafhandeling. Wij vinden het belangrijk dat u zich gehoord voelt. Dat is van belang voor u, maar ook voor de organisatie. Uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij bespreken uw inbreng in het team, maar gaan daarnaast ook graag met u in gesprek. Mocht u hiertoe bereid zijn, dan kunt u contact opnemen met onze locatiemanager
via het servicepunt op 070-7562900 of transvaal@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Transvaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.