Waardering van WZH Transvaal - Den Haag op 24 april 2017 interview

6.8

Wat ik minder vind gaan is de hulp bij het douchen en aankleden. Mijn vader vindt dat hij mobiel genoeg is om het zelf te kunnen, maar ik vind dat de verpleging wat vaker mag kijken of het wel goed gaat. Als ik aangeef dat ik vind dat er dingen niet goed gaan, dan wordt daar niet altijd naar geluisterd. Ik heb eens een klacht per e-mail ingediend en daar is toen wel een gesprek over geweest. Ze mogen alleen wel eens pro actiever worden. Mijn vader zit hier op zijn plek. Mijn vader woonde voorheen in een andere instelling en hier wordt er meer aandacht aan hem besteedt. De manier van inrichten is veel warmer en persoonlijker. Er wordt elke dag gekookt. De bewoners die mee willen helpen worden hierin gestimuleerd, hierdoor krijgen ze het gevoel dat ze nog mee tellen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Transvaal - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Transvaal. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562900 of transvaal@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Transvaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.