Waardering van WZH Vliethof - Voorburg op 14 januari 2020 interview

8.5

De medewerkers zijn zorgzaam en vriendelijk. Ze kijken goed naar de persoon van mijn moeder. Er heerst een vriendelijke en open sfeer in het huis. Iedereen groet elkaar. De bewoners kunnen zelf naar het grand café lopen. Dat is heel prettig. De huiskamerbegeleiders koken op de afdeling. Mijn moeder vindt lekker eten en drinken belangrijk. De communicatie met mij is goed. Als ik iets opmerk wordt er een notitie van gemaakt. Ook kan ik het digitale dossier lezen. De accommodatie is prachtig. Het gebouw is mooi en praktisch ingericht. De instelling is gastvrij. Zo kunnen bewoners en gasten koffie en thee pakken. Er is van alles te doen, zoals handwerken, bewegen, bloemschikken, sjoelen, dansen en muziekoptredens. Mijn moeder wordt gestimuleerd hieraan mee te doen. Ik krijg het weekprogramma toegestuurd. Ook mantelzorgers komen soms bij elkaar. De instelling heeft een mooie afgesloten tuin met een fraai uitzicht. Ook is er een parkje in de buurt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Vliethof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.