Waardering van WZH Vliethof - Voorburg op 14 januari 2020 interview

8.3

Medewerkers zijn in mijn ogen niet altijd volgens afspraak beschikbaar, maar een half uur later meestal wel. De verzorging van mijn vader is prima. Kort na de opening van het gebouw was het heel druk. Dat maakte de terugkoppeling naar mij toe in mijn ogen moeilijker. Nu gaat dat prima. Het is prettig dat ik een aanspreekpunt heb. Er is veel respect voor hem en voldoende aandacht. Zo spreken ze hem op zijn verzoek met meneer aan. De zorg sluit aan bij wat mijn vader prettig vindt. Hij heeft bijvoorbeeld veel humor en daar spelen de medewerkers op in. Hij kan met hen lachen en grapjes maken. Daardoor voelt hij zich op zijn gemak. Naar mijn mening oogt zijn gebit soms wat onverzorgd en wordt dat vergeten of laten ze het hem zelf doen. Het mooie, ruime en nieuwe gebouw is goed ingericht en makkelijk toegankelijk. Er kunnen twee rolstoelen langs elkaar heen. Er zijn twee liften en een trappenhuis, waar geen rolstoelen kunnen komen. Het gebouw geeft een thuisgevoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Vliethof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.