Waardering van WZH Waterhof - Den Haag op 24 april 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De accommodatie sluit helemaal aan bij mijn moeder. Het is een bekende omgeving met veel groen. Mijn moeder wordt er gehoord. Het ligt er wel aan wie er is. Is er iemand die in opleiding is, die kan daar minder goed mee omgaan dan iemand die mijn moeder al echt kent. Ik vind dat er betrekkelijk veel mensen rondlopen die nog in opleiding zijn. Het zou fijn zijn als er meer tijd zou zijn om met de mensen een praatje te maken, dit moet uiteraard niet ten koste gaan van de pauze van de medewerkers. Het hoofd van de locatie is heel erg toegankelijk. Zelfs de bewoners kunnen bij hem hun verhaal kwijt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Waterhof - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Waterhof. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561500 of waterhof@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Waterhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.