Waardering van WZH Waterhof - Den Haag op 24 april 2017 interview

7.3

De medewerkers zijn echt altijd opgewekt ondanks het feit dat ze mensen moeten verschonen en incontinentiematerialen moeten opruimen. Ik vind dat ze een pluim verdienen. Ze benaderen mijn schoonvader ook altijd opgewekt. Mijn schoonvader veranderd erg van gedrag en elke keer passen ze de behandeling weer aan. Ze bekijken dan de medicatie, bespreken hem en zo nodig passen ze de behandeling weer bij. Alles is ruim opgezet, ziet er netjes uit en er zit een park bij. Er is een groot restaurant waar je de hele dag mag zitten en gratis koffie, thee en frisdrank mag pakken naar behoefte. Alle mensen die daar rondlopen, op welk niveau dan ook, zijn allemaal even aardig. Er worden veel activiteiten georganiseerd, zo is er binnenkort weer een hele dag en dan mag de bewoner met twee andere personen aan een buffet deelnemen. Als ze de middelen niet hebben dan proberen ze het toch leuk te maken en samen iets te organiseren.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Waterhof - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Waterhof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Waterhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.