Waardering van WZH Waterhof - Den Haag op 25 april 2017 interview

6.5

Het verblijven van mijn vader in de "Waterhof," draagt bij aan de kwaliteit van zijn leven, mijn vader is erg tevreden. Over het algemeen zijn de medewerkers vriendelijk, maar het is soms wel afhankelijk van wie of er werkt. Er wordt goed op mij vader gelet wat zijn lichamelijke gezondheid betreft. De medewerkers zijn behoedzaam bij het geven van de lichamelijke verzorging. Ondanks dat er goed naar mijn vader wordt geluisterd, houden ze niet altijd rekening met de wensen van mijn vader. Wij zelf ervaren dat ze naar ons, wat minder luisteren. Het nakomen van afspraken gebeurt wel, maar wel na aanhouden door ons en alertheid van onze kant of deze wel worden nakomen. De informatievoorziening naar ons toe is naar behoren, we worden gebeld als er iets aan de hand is met mijn vader.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Waterhof - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Waterhof. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561500 of waterhof@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Waterhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.