Waardering van WZH Waterhof - Den Haag op 25 april 2017 interview

8.8

Ik heb totaal geen klachten. Er kan nog wel iets aan de accommodatie verbeterd worden. Er zou iets meer ruimte voor de activiteiten en de bewoners mogen zijn, zodat er ook meer loopruimte is. Ze lopen nu snel bij andere mensen naar binnen. Mijn vader gaat snel achteruit, maar de verzorgers zijn heel alert en reageren daar goed op. Ze zijn heel lief, behulpzaam en luisteren goed. Als wij iets vragen houden ze het goed in de gaten. Ze letten erop dat mijn vader goed eet, drinkt en wordt schoongehouden. Ik ben gewoon heel tevreden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Waterhof - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Waterhof. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561500 of waterhof@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Waterhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.