WZH Waterhof

Polanenhof 130 2548 MC Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Waterhof - Den Haag op 7 juli 2017 Interview

Mijn moeder wordt hier goed verpleegd naar mijn mening, want de medewerkers volgen het advies van de arts goed op. De omgang met de medewerkers vind ik prima. Mijn moeder wordt netjes behandeld. Als ik een vraag heb, dan wordt er goed geluisterd en er wordt ook iets mee gedaan. De privéruimte van mijn moeder vind ik prima. Ze heeft een woonkamer, aparte slaapkamer en een eigen badkamer. De omgeving van het gebouw vind ik goed. Er is een mooie tuin aanwezig, waar ook een gedeelte is gereserveerd voor de dieren. Wat ik ook leuk vind is, dat er een gedeelte van de tuin gereserveerd is, waar de bewoners zelf de plantjes mogen verzorgen. Mijn moeder heeft het goed naar haar zin hier.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Waterhof - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Waterhof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Waterhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.