Waardering van WZH Waterhof - Den Haag op 24 april 2017 interview

7.3

Mijn moeder zit nog niet zo lang bij deze instelling. Over het algemeen ben ik tevreden erover. Ik vind dat de afspraken tot nu toe uiterst correct zijn verlopen. Ik heb toegang tot het cliëntenportaal en daar ben ik zeker blij mee, omdat ik mee kan lezen in haar dossier. Als wij vragen hebben, wordt er serieus naar gekeken en aandacht aan gegeven. Ik vind dat de medewerkers mijn moeder met respect behandelen. Er blijft wel altijd een verschil in kwaliteit tussen de medewerkers. Mijn moeder zit in een open afdeling. Hierdoor kunnen soms vreemden in haar kamer binnenlopen. Dat vindt ze niet fijn. Er worden veel activiteiten georganiseerd. En omdat mijn moeder redelijk goed is, neemt ze ook graag deel aan deze activiteiten. Ze gaat bloemschikken, tekenen of zingen. Eens in de week is er ook een muziekavond. Op de woensdagen wordt op de beneden ruimte bingo gespeeld. Ik zou het op prijs stellen als wij een andere zaal konden gebruiken als wij op bezoek komen op die dagen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Waterhof - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Waterhof. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561500 of waterhof@wzh.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Waterhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.